Wednesday, October 13, 2010

♥ HappiE!!! They LURVE my Design~~~~ ♥


wee~~ i'm so happie 2day...wikikikiki....they lurve my design....even agak penat la....but it'z ok... coz thoz beadz make me smile....hahahahahahaha....actually agak banyak jugak design baru yang dah dibuat but i don't hv much tym 2 upload da pic of my design...huhuhuhuhu.....buzy wit my FYP...asgnmt...n' otherz...other??? hahahahahahaha.....whtever.....wikikikikiki....so nilah antara hasil kerja yang dah dihantar kpd my pelanggan..weee~~~~

wee~~ thankx chenta buy 2 pelangie yer cik Farah
Lomo Cam Goes 2.... Bro Helmi...huhuhuhuhu


speCial edition Cik Siela Fuh!!! beruntUng Sape yang Dapat nie...hehehehehehehee....nanTi teMpah Lagie yer cik SieLa~~~

niE je k...untuk yang lain2...sory le....x sempat amik pic..hehehehehehehe....lain kali k~~~
pape pun nanti upload pic design baru k..tunggu~~~

0 comments:

Post a Comment